"Kuchenne rewolucje" wciąż zapewniają TVN pozycję lidera w grupie komercyjnej
TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje", ma 12,01 proc. udziału w grupie ogólnej i 15,89 proc. w 16-49 (fot. materiały prasowe)
Jesienią "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler przyciągały do TVN średnio 1,3 mln widzów – o ok. 260 tys. mniej niż przed rokiem.
Nowe odcinki programu Magdy Gessler można było oglądać w czwartki o 21.35, od 1 września do 1 grudnia. TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje", miał średnio 12,01 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 15,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Czytaj też: Wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN trafił do KRRiT
W czwartkowym paśmie 21.36-22.40 TVN z 11,16 proc. udziału przegrywał w grupie ogólnej z TVP 1 (12,71 proc.), ale notował lepsze wyniki niż Polsat (5,95 proc.). W grupie komercyjnej TVN był jednak zdecydowanym liderem, osiągając 15,02 proc. (TVP 1 – 9,39 proc., Polsat – 7,43 proc.).
Jesienią 2021 roku "Kuchenne rewolucje" śledziło w TVN średnio 1,57 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Grand Press 2022: nominacje w kategoriach News, Dziennikarstwo śledcze oraz Publicystyka
(KOZ, 05.12.2022)